content-top-corners
header-hjalp

Forum

Här kan du snacka om vad du vill, allt från fotboll till hästar och EMU.
add

Nya blipville???

10-02-16 14:16

blankMobilmeddelandeMobilmeddelandeanmäl inlägg
emma_fli..
Skicka mail till emma_flickan

Punk_fantazy skrev:
bv mjo, dagskvoten är dålig..man får ju så lite poäng för t.ex 10kramar...sen är ''gäddan'' + de andra gubbarna bara jobbiga. o.o
krikke3 skrev:

ponta21 skrev:
nya blipville??? jag tycker att det suger så himla mycket, min tjej rock95 slutade på bv bara för det?
vaaaaaa!?!??!!?! slutade hon som har så bra rank??? ne jag hatar det verkligen, allt e bra... förutom en sak! dagskvoten på ranken.... seriöst asså.... ta bort 10 kramar = 1 rank poäng istället bv, ni fattar inte ens hur många ni kommer förlora va ??men det blir ju så när några ska rank fuska i jetski banan och förstöra för alla andra för bv och raketspel inte vill ta bort jetskibanan tills buggen e löst...

Jag diggar Gäddan 8D

Svara

10-03-07 13:09

Kanelbul..
Skicka mail till Kanelbullen_gott

Asså om alla tycker att det suger så mycket det nya bv, varför är ni då inne? Sluta klaga?

Svara

10-03-08 07:57

Bubblorn..
Skicka mail till Bubblornaa

blipville äger

Svara

10-03-10 15:53

Kanelbul..
Skicka mail till Kanelbullen_gott

Kanelbullen_gott skrev:
asså om alla tycker att det suger så mycket det nya bv, varför är ni då inne? sluta klaga?
Som sagt, det ärr väldigt onödigt att klaga så mycket här på forumet? Det börjar bli väldigt jobbigt, gillar ni inte sidan var inte inne där.

Svara

10-03-10 16:49

Bubblorn..
Skicka mail till Bubblornaa

aa

Svara

10-04-05 16:57

Lill_Nil..
Skicka mail till Lill_Nilsson

Nya blipville

Jag tycker nya blipville är kul, talangerna e ganska roliga, men även sega.
och om man gör talangerna finns det inte lika mkt tid till vänner längre
Om man nu skippar talangerna är ju bv som vanligt, men det var roligare förr när man dansa och prata med kompisar 24/7

Svara

10-04-06 12:29

emma_fli..
Skicka mail till emma_flickan

Vad fan?!

Ni slutar aldrig gnälla, det enda man kunde göra när jag blev medlem (var medlem när det fanns paradise hotel och lite av staden också ), var gjorde man då? Stod och dansade, eller som min favoritsyssla, hänga i någon ful klubb och kände med lite underlägsen för att jag inte hade vissa inträden, eller så klagade man på att det skulle kosta så mycket. Nu fick vi det vi alltid önskat oss; djur. Det är universums frid för mej att sitta och fiska, så kommer lilla Gurkan och viftar på svansen. Jag kan hänga vid korvkiosken i timmar för att ge henne massa god mat. Man kan inte tillverka veteranbilar i verkligheten, det är samma sak som att ta tillbaka gamla blipville. Bara döda fiskar följer strömmen, dem med egen vilja simmar emot den.

Svara

10-04-23 15:13

gitarrhj..
Skicka mail till gitarrhjälte

Sluta Gnälla tack

Jag tycker att blipville är fortfarande ganska roligt men sluta gnälla det leder inte någonstans.

Svara

10-04-23 15:16

gitarrhj..
Skicka mail till gitarrhjälte

Startsidan var också fett nice förrut år 2005-2007 xD

Svara

10-05-03 13:50

lylltot..
Skicka mail till lylltot

plutt_2 skrev:
blipville har blivit sjukt mycket sämre för oss som har varit medlem ett bra tag. de som blev medlem för 1 år sen eller nåt kanske gillar blipville, men det är för att dom aldrig fick se hur gamla blipville är . och redaktionen måste ju ha sett hur många som ogillar det, varför vill dom inte lyssna på oss?

Svara
icon-blank

Skriv i forum

rubrik: text:
content-bottom-corners
annons: